Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op chihuahua.startpagina.nl

mijn hond plast opeens waar het niet mag

bianca
19 Jan, 2009 12:44

ik heb een chihuahua mannetje van 20 maanden,hij kon al niet in mijn slaapkamer omdat hij dan op het vloerbedekking plast of poept.zinds kort plast hij tegen spullen van mijn dochter,hij heeft 2 keer tegen haar gymtas geplast,1 keer over haar gymp,en 1 keer tegen haar bureau.in 1 week tijd,ik straf hem maar helpt niet.moet ik hem misschien laten helpen?

Bewerkt 27 Jun, 2009 17:52
Wichita
19 Jan, 2009 13:23

Ik zou het wel adviseren als je van dat plassen af wilt. Al begrijp ik natuurlijk dat het een flinke stap is bij zo een klein hondje (die van ons zouden we ook niet steriliseren tot ze schijndrachtig werd en een lichte baarmoederontsteking kreeg, toen moesten we wel). Ik heb geen ervaring met reutjes (heb altijd teefjes gehad van honden en mijn chihuahua is ook een teefje) maar weet wel dat ze hun territorium graag afbakenen. Al moet ik bekennen dat onze chihuahua, een teefje dus die nogal dominant is, hetzelfde doet hoor. Of deed, ze doet het gelukkig nu niet meer in huis maar ik bedoel zij is ook heel erg van haar territorium afbakenen. Misschien kun je eens advies vragen bij de dierenarts of de hondenschool?

wil
20 Jan, 2009 14:59

hoi bianca

mijn reu van 10 mnd doet dat ook alleen niet in ons huis maar wel bij anderen

en laatst wilde hij zijn pootje op tillen tegen iemand buiten waar mee ik stond te praten .mijn dieren arts adviseerde als het zo blijft hem toch te laten helpen hoe erg ik dit ook vindt maar ik kan met hem nergens op visite of ik moet hem aan de lijn houden nou dat is ook niets kan hij nooit bij iemand spellen of los lopen .wat het maakt hem niet uit hoor of je nu een nieuw bank heb hij piest er gewoon tegen aan ha ha

groeten wil

lenie
10 Mrt, 2009 15:24